Popular Post

Selasa, 10 November 2015

Saya bersalah memecat dan menzalimi Anwar - Mahathir



Gempar seorang tokoh politik tanah air yang di segani mengeluarkan kenyataan mengaku bersalah terhadap bekas Timbalan beliau pada masa lalu dengan mengatakan...

"Apabila sudah sampai 1 tahap saya terpaksa mengunakan polis untuk menghalang perkara tertentu daripada seseorang itu bercakap perkara yang tidak baik pada diri saya. Ada orang tuduh saya menyalah guna kuasa masa dulu... Lihat DS Anwar apa terjadi padanya? Saya tangkap, saya taruk masuk dalam tahanan ISA, semua orang nampak saya tangkap DS Anwar dan bukannya ada sebab apa pun, tak ada. Tak ada sebab apa pun. Bukan ada kesalahan apa pun yang di lakukan oleh DS Anwar. Tak ada langsung, sebab itu adalah kezaliman. Ada juga pihak-pihak yang ingin buang saya pada masa itu, tapi susah sikit, sebab masa itu saya ada kuasa orang susah nak buang kita. Sekarang ni dah tak ada kuasa macam-macam orang boleh buat.

Lihat rakaman penuh pengakuan Mahathir di sini ... https://www.youtube.com/watch?v=F-w3kdCvpns

Tiada ulasan:

Catat Ulasan