Popular Post

Selasa, 22 Disember 2015

Saya lebih kenal Tun Mahathir daripada kamu


Saya lebih kenal Tun Mahathir daripada kamu, Kalau nak cerita tentang harta yang dia kumpul di luar negara tidak terkira, berapa puluh bilion wang simpanan dari hasil pemerintahan selama 22 tahun.
Saya nak tanya, kamu kenal Tun berapa lama? sejauh mana kamu kenal dia? Apa yang kamu dapat dari menyokong dia? di mana tahap ekonomi bumiputera sewaktu dia berkuasa selama 22 tahun? Adakah dia tidak sempat menaikkan ekonomi bumiputera atau dia sendiri tindas melayu supaya lemah dan terpaksa ikut cakap pemerintah? Tidakkah kamu tahu dia dan anak2 hidup mewah dari hasil negara, 

Dia manusia yang pandai berpura-pura, dialah individu yang bertanggunjawab memperlekeh dan mengekang islam dalam negara sehingga membunuh di Memali. Di luar negara dialah jaguh islam kononnya lantang bersuara mempertahankan negara islam. Dia kutuk israel depan kita, di masa yang sama dia jalinkan hubungan secara sulit dengan pemimpin dan kerajaan israel. Betul kata orang2 tua dulu, kalau jumpa ular dengan keling siapa dulu kita ketuk?


Sekali lagi saya tanya, kamu kenal Tun Mahathir sejauh mana, berapa lama? Hari ini dia berpakat dengan DAP dan menghasut melayu untuk menjatuhkan kerajaan yang di pimpin oleh orang melayu, ini saya tidak boleh terima. Kita kalau sayang seseorang jangan terlalu taksub dan jangan jadi terlalu bodoh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan